Velika akcija i ODPRODAJA sve do 50 % OFF KLIK ZA POPUSTE * Ograničeno vrijeme.

Česta pitanja - FAQ

1. Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Cijena dostave na Vašu adresu GLS dostavnom službom: Cijena dostave iznosi 45 kn.

Osobno preuzimanje u GLS depo-u:
Imate mogućnost odabrati da ćete paket osobno podići u jednom od GLS područnih skladišta (depo-a). U tom slučaju će se Vaš paket uskladištiti u GLS područnom skladištu (depo-u) koje je nadležno za Vaše područje a Vi ga možete podići u sljedećih četiri radna dana. Nakon isteka tog vremena paket će se vratiti nazad pošiljatelju. Jednostavno odaberite “Osobno preuzimanje u GLS depo-u”, potvrdite odabir i GLS će Vaš paket uskladištiti na siguran način. Cijena dostave iznosi 45 kn. Narudžba će biti dostavljena u roku od 5-7 radna dana (ukoliko je narudžba napravljena isti dan do 11:00). Vikendima i praznicima NE isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...). U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@lovingpaw.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketićem.

2. Ako danas naručim, kada ću dobiti proizvode?

Lovingpaw.hr se trudi da tvoj paketić što prije pošalje. Ukoliko je narudžba napravljena od ponedjeljka do petka do 11:00, pakiramo je isti dan. Rok isporuke od strane GLS dostavne tvrtke najčešće iznosi 5-7 radna dana. Vikendima i praznicima NE isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).

3. Paketi i proizvodi su stigli oštećeni. Što da radim?

Ako zaprimite svoju narudžbu i jedan ili više proizvoda su oštećeni, javite nam se odmah isti dan na info@lovingpaw.hr s fotografijom oštećenja i podacima na koje je napravljena narudžba i potrudit ćemo se da unatoč tome budete zadovoljni.

4. Kako iskoristiti promo kod?

Ukoliko imate promo kod, upišite ga u prozorčić za popust u košarici.

Izgleda ovako:

  • Obavezno kliknite na "POTVRDI POPUST" kako bi sustav prihvatio promo kod. Iznos popusta je odmah vidljiv. Ukoliko bi imali probleme u vezi koda, pišite na info@lovingpaw.hr, pitajte nas na CHATU: OVDJE ili ostavite kod popusta u napomenama narudžbe.
  • Promo kod za popust nije moguće iskoristiti na već snižene proizvode. Moguće je iskoristiti samo jedan promo kod po narudžbi.

5. Mogu li dobiti R1 račun?

Svakako, samo nam u napomenu uz kupnju napišite da želite R1 te podatke svoje tvrtke i obavezno OIB.

6. Što ako mi neki proizvod ne odgovara? Mogu li ga vratiti?

Javi nam se na info@lovingpaw.hr unutar 14 dana od primitka paketa i dat ćemo Vam sve informacije potrebne za postupak povrata ako je taj moguć.

7. Kako mogu platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)
  • Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.
  • Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.


Plaćanje preko sustava PayPal
Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun KAIT d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):
Nakon klika na "Kupovina" korisnik odabire opciju uplate općom uplatnicom / predračunom. Unese zahtijevane podatke i u polje ˝Moj račun˝ ili preko e-pošte prima internet predračun i oblik naloga za plaćanje. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada KAIT d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radan dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.

8. Da li je plaćanje kreditnim karticama sigurno?

Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.

Upravo dodano na vašu listu želja:
moja lista želja
Upravo ste dodali ovaj proizvod u svoju košaricu: